יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

מרק פטריות


רשמית החורף הגיע!   הפוך יצא מהארון, בגדי הקיץ עלו קומה ובגדי החורף ירדו קומה(:  ואפשר להכריז שנפתחה עונת המרקים!!
אני  ממש לא אוהבת חורף, ברגע שעוברים לשעון חורף והיום מתחיל להתקצר אני מתחילה את טבלת הייאוש שלי עד לאביב.  אני סופרת כל יום ושמחה עבור כל חודש שהסתיים ומקרב אותי אל האביב.אבל יש דבר אחד שאני כן אוהבת בחורף וזה המרקים. בקיץ לא תמצאו אצלי מרק. אני יודעת שיש משפחות שמרק הוא מאכל חובה בביתם,ולא משנה איזו עונה נמצאים. אצלי המרק מככב רק בחורף. לכבוד החורף שהגיע  קבלו  מתכון למרק טעים שיחמם לכם את הבטן ואת הלב(:

מרק פטריות:

חומרים

 4 כפות  שמן
3  בצלים, קצוצים דק
 חצי קילו פטריות שמפניון קצוצות
מלח ופלפל לבן.
מעט אגוז מוסקט מגורר
חצי כוס יין אדום או לבן
3 כפות קמח
3 כוסות חלב
4 כוסות מים
50 גרם חמאה
2 כפות אבקת מרק פטריות


 את הבצל לטגן היטב.
להוסיף את הפטריות ולהקפיץ 5 דקות
להוסיף את הקמח ולערבב דקה.
להוסיף את כל המרכיבים.
לתת לכל התערובת להגיע לרתיחה ולבשל 15 דקות.   לטחון הכל בבלנדר מוט לבשל עוד 5 דקות וזה מוכן.
אפשר בהגשה לפזר פרמז'ן מגורר.

תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger