יום שישי, 6 במאי 2011

כרוב ניצנים

כרוב ניצנים,ירק שרבים לא אוהבים או לא מכירים.ויש כאלו שמכירים אבל לא מכינים בגלל הריח......
אני מאוד אוהבת ולכן מכינה אותו הרבה, אם אתם מוצאים כרוב ניצנים טרי רוצו לקנות כי הוא יותר מוצלח מהקפוא.
לקפוא יש בעיה אחד וזו המרירות. הכרוב מעט מריר, אבל ניתן להתגבר על הבעיה הזו בקלות כפי שיוסבר בהמשך.

ההכנה:

אני שוטפת על הכרוב , חולטת אותו 5 דקות במים רותחים עם מלח.
לאחר הרתיחה אני מסננת אותו ואז חורצת על כרוב, ממש בקודקוד שלו, חתך קטן.בקודקוד הכרוב נמצא החלק המריר יותר.
אם הקודקוד שלו גדול אני חותכת אותו מעט.
ואז אני שמה את כל התבלינים שרשומים למטה בתוך הסיר מכניסה את הכרוב ומקפיצה אותו 2 דקות ומכבה את הסיר.
תנו לו להישאר שם כמה זמן וכל פעם תערבבו העדינות כדי שהכרוב יצופה טוב בתבלינים ואז  הוא טעים טעים ולא מר בכלל.
התבלינים להקפצת הכרוב.

כף דבש
מלח
פלפל שחור
שום גבישי
3 כפות רוטב צ'ילי מתוק
בהגשה אפשר לפזר עירית קצוצה.
הכרוב נפלא גם עם שקדים....ובהמשך הזמן אתן גם מתכון לכרוב ניצנים עם ערמונים.
בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger