יום רביעי, 3 בנובמבר 2021

סלט סלק טרי

סלט טעים ובריא♥שמאוד אהוב אצלנו 

את ההשראה למתכון קיבלתי מהשף שאול בן אדרת.אני שיניתי מעט לפי המצרכים שהיו לי במטבח.









מתקבלת כמות גדולה מהמתכון שאני הכנתי,אין בעיה לשמור במקרר,הסלט משתבח למחרת!

למתכון:
3 סלקים שטופים וקלופים, לא מבושלים!!!חתוכים לקוביות קטנות
10 שזיפים מיובשים חתוכים לקוביות, אפשר גם צימוקים או חמוציות.
חצי צרור כוסברה קצוץ
כמה עלי נענע קצוצים,אני השתמשתי בנענע יבשה שיש לי תמיד במקרר.
לערבב היטב ולתבל ב2 כפות סילאן,כף מירין,2 כפות חומץ אורז,מלח ופלפל שחור,3 כפות שמן  ומיץ לימון. לערבב היטב ובזמן ההגשה לפזר,צנוברים,שקדים וכל מיני סוגי גרעינים שיש לכם.  במהלך החג הכנתי את אותו הסלט שוב, רק שהחלפתי את הסלק בקולורבי,גם זה יצא מוצלח ביותר,
בתאבון.
אם אתם מגישים את הסלט בארוחה חלבית, קוביות גבינה יוסיפו לסלט המון!
בתמונה הוספתי גם בזיליקום וקצת פרחי בזיליקום♥








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger