יום רביעי, 5 ביוני 2013

פאי אננס וקוקוס

אחרי המתכון של הסלט,קבלו מתכון למשהו מתוק..צריך איזון בחיים :)
פאי עם שילוב טעמים משגע.

בצק פריך:


300 גרם קמח
200 גרם חמאה שאני מגררת בפומפיה לחתיכות קטנות
100 גרם סוכר
1 ביצה

מערבבים קמח עם סוכר
מוסיפים את החמאה  ולשים לפירורים . מוסיפים את הביצה ולשים הכל לכדור . מרדדים ומניחים  בתבנית ושומרים במקרר כשעה או  כל הלילה או במקפיא.


אם עושים בתבנית גדולה, צריך אפיה עיוורת . אם בתבניות אישיות אין צורך.


מילוי:
3 ביצים
150 גרם סוכר
1 סוכר וניל
50 גרם קמח
200 מ"ל חלב קוקס
50 גרם קוקוס
קופסה של שימורי אננס
הכנה:

מערבבים את כל המצרכים - חוץ מהאננס.
על הבצק שמים מעט אננס חתוך לקוביות.
מעל שמים את תערובת החלב קוקוס
מעל מסדרים  את האננס
אופים עד להזהבה

ביציאה מברישים עם מעט מסירופ האננס


לי המלית והבצק הספיקו לבנית פאי ארוכה ולעוד 5 אישיות

 והרשו לי להראות לכם...טור חדש בנושא אוכל במקומון שלנו...:)

את המתכון  של הפאי אננס קיבלתי ממרילין שהביאה אותו מהמטבח של איה

2 תגובות:

  1. מברוק על הטור, מאיוש.
    ובהצלחה.
    סומכת עלייך שהטור יהיה פופולרי.

    השבמחק
  2. תודה יקירתי...אני מבינה ש"טיילת" בבלוג שלי היום.:)

    השבמחק

Powered By Blogger