יום שלישי, 15 בספטמבר 2020

פטה כבד וריבת בצל

מתחילה להעלות לכם מתכונים חגיגים...החגים בפתח ויש לכם כאן הרבה רעיונות...תהנו♥

אני הכנתי לפי המתכון של .מירי זורגר לא ידעת כמה השם הזה מוכר למי שלא עוסק בעולם הקונדטוריה,אבל מירי היא אחת הקונדיטורית הכי מוכשרות שאני מכירה, עובדת בעיקר עם המגזר החרדי.

למתכון:
אני שיניתי מעט, במתכון שלה יש ביצים, אני לא שמתי. יש כמה גרסאות לפטה, חלק עם ג'לטין ,חלק עם ביצים.
אני מעדיפה כמה שיותר טבעי, דחסתי אותם לתבנית חצי כדור שמצופה בניילון נצמד, אחרי לילה במקרר זה נשלף בקלות ושומר על יציבות מעולה.

לכבד
500 גר' כבד צלוי
3 בצלים פרוסים
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל שחור גרוס טרי
1 כפית פפריקה מתוקה
1/3 כוס שמן
50 גר' מרגרינה
לריבת בצל
3 בצלים סגולים קצוצים
2 כפות סוכר חום
1/2 כוס יין אדום
1/3 כוס חומץ בלסמי
מלח פלפל שחור גרוס טרי
2 עלי דפנה
אופן ההכנה:
הכנת הכבדים
מטגנים בצלים עד להשחמה.
מוסיפים את הכבדים ומתבלים.
מטגנים 5 ד' נוספות ומוסיפים את המרגרינה , ומטגנים עד שהמרגרינה נמסה.
מצננים וטוחנים.
מסדרים בפורמה בגודל הרצוי ומקררים לילה.
הכנת ריבת הבצל
במחבת עמוקה מטגנים בצלים עד להשחמה.
מוסיפים סוכר חום ומטגנים עד להמסה של הסוכר.
מוסיפים את שאר המצרכים ומבשלים כשעה וחצי.
טועמים ומתקנים תיבול.
מגישים לצד הכבד.עם טוסטים קטנים. ובפסח עם מצה :)
בתאבון:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger